Klachten

Onze medewerkers doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en uw afspraak zo prettig mogelijk te laten verlopen. Mocht u desondanks een klacht hebben of ergens ontevreden over zijn, dan proberen wij dit graag samen met u op te lossen.

Uw klacht kunt u gemakkelijk kenbaar maken via dit klachtenformulier.

Klachtenformulier

Binnen 3 werkdagen neemt onze klachtenmedewerker contact met u op om uw klacht verder te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Onze klachtenmedewerker zal uw klacht onder de aandacht brengen bij de betrokken sportarts of  medewerker. In overleg met u neemt de betreffende medewerker contact met u op of kan een afspraak met betreffende medewerker worden ingepland.

Indien u er met de betreffende medewerker niet uit komt, of indien u vindt dat uw klacht niet goed is behandeld, dan kunt u zich voor bemiddeling bij uw klacht wenden tot de klachtenfunctionaris van de Vereniging voor Sportgeneeskunde (VSG).

De klachtenfunctionaris zal op onafhankelijke en onpartijdige wijze de behandeling van uw klacht begeleiden, en tussen u en de betreffende medewerker bemiddelen om uw klacht zo effectief mogelijk op te lossen. De verdere behandeling van uw klacht vindt dan plaats volgens de klachtenregeling van de VSG.

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij horen dit graag van u. U kunt uw suggesties aan ons kenbaar maken via het Formulier suggesties voor verbetering.

Formulier suggesties voor verbetering

Wil je teruggebeld worden?

Door het invullen van het contactformulier ga je akkoord met onze privacy policy.